Tredjeparts Hardware vedligeholdelse vs producentens garanti: Hvad er bedst For din forretning?

Når du køber computerhardware til din virksomhed, er systemets tilgængelighed en vigtig overvejelse. Mens du håber, at det fortsat vil være pålidelig, skal du administrere risikoen for, at på nogle gang en kritisk systemkomponent mislykkes, kræver hardware vedligeholdelse.

SÃ¥danne fejl resultere ofte i systemet bliver indisponible til brugernes indtil repareret. Denne ‘system down-time’ kan være meget dyrt, nÃ¥r brugere sidde tomgang og uproduktive.

Mange antager, at den standard fabriksgaranti tilstrækkeligt vil beskytte dem. Men småt af standard garantier kan resultere i mindre end tilfredsstillende hardware vedligeholdelse resultater for virksomheder. Selv dyre garanti uplifts kan ikke levere tilstrækkelig beskyttelse mod disse omkostninger.

SVARTIDER

En af dit systems mislykkes, sÃ¥ du ringe garanti-udbyderens telefonhotline og tale med en erhvervsdrivende i et call-center–mÃ¥ske oversøiske–, der blot tager en besked.

Hvis det fejlbehæftede system er under en ‘næste arbejdsdag’ telefon svar arrangement for hardware vedligeholdelse, sÃ¥ dine medarbejdere kan være ude af stand til at gøre deres job for en dag eller mere før garantien udbyder fÃ¥r selv omkring at diagnosticere problemet. Og med en ‘bedste indsats’ onsite svar, det kunne være flere dage før en hardware vedligeholdelse ingeniør ankommer.

Hvis systemet mister har firmaet indvirkning derefter er konsekvenserne endnu mere alvorligt. Standard garantier kun dækker dig for hardware vedligeholdelse i arbejdstiden–sÃ¥ en fejl pÃ¥ en fredag eftermiddag kunne forlade virksomheden lammet godt ind i følgende mandag.

Virksomheder, der ikke har råd til denne form for nedetid bør se specialist hardware vedligeholdelse tredjepartsudbydere at maksimerer systemets tilgængelighed ved at skræddersy støtteordninger til dine specifikke forretningsmæssige behov.

Kigge efter hardware vedligeholdelse serviceudbydere, der tilbyder kort, definerede svartider–som en garanti for et svar pÃ¥ dit opkald inden for ti minutter fra en uddannet hardware vedligeholdelse ingeniør, som vil løse dit problem, og onsite svar inden for to timer for kritiske systemfejl.

OgsÃ¥ kigge efter organisationer, der vil tildele en hardware vedligeholdelse ingeniør permanent til din konto. Dette sikrer, at de bliver bekendt med dit IT-miljø og personale – en faktor, der er afgørende for at sikre hurtig svartid og løsning af kritiske systemfejl.

DELE BEDRIFTER

Hardware vedligeholdelse svartider er irrelevant, hvis du derefter nødt til at vente for dele til at blive afsendt fra interstate eller i udlandet. Udstyrsproducenter generelt holde udskiftningskomponenter for garantiservice i et enkelt sted nationalt. Som et resultat, kan du venter nemlig 24 til 48 timer mens den del, du har brug for er afsendt, leveret og installeret.

En hardware vedligeholdelse udbyder, som er fokuseret på at maksimere systemets oppetid holder reservedele lokalt at forkorte leveringstider. Bede potentielle tjenesteudbydere en forklaring på deres dele holding strategier og metoder. Find ud af, hvad forholdet mellem reservedele holdes imod systemer på kontrakt, og om disse dele testes regelmæssigt. Med tilstrækkelig lokale reservedele, hardware vedligeholdelse ingeniører kan deltage i stedet med den relevante del i hånd til yderligere hastighed reparationsprocessen.

UD OVER HARDWARE “BREAK-FIX”

En standardgaranti vil kun dække dig for reparation af dit system, herunder levering og installation af reservedele, og giver ingen garantier for hvornår dit hardware vedligeholdelse problem vil blive løst.

En hardware vedligeholdelsesservice tilpasset til at maksimere systemer tilgængelighed, men tilbyder meget mere, herunder:

-overtage ejerskab af ‘grÃ¥’ omrÃ¥der–som operationelle system spørgsmÃ¥l og andre Ã¥rsager til hardwareproblemer.

-en første-call fix rate pÃ¥ over 95% – hvilket betyder, at du ikke behøver at vente pÃ¥ flere ingeniør besøg før systemets funktionalitet er genoprettet.

Disse overlegen service opfylder de operationelle behov hos virksomheder, der er afhængige af systemets tilgængelighed. Bede potentielle hardware vedligeholdelse udbydere for kundeudsagn og referencer til at underbygge deres serviceniveau.

SÃ… ER EN STANDARD PRODUCENTENS GARANTI VIRKELIG GODT NOK FOR DIN VIRKSOMHED?

En standard garantiservice kan være ‘gratis’, men at have medarbejdere ude af stand til at arbejde- eller kunder kan kontakte dig–kunne ende med at koste din virksomhed stærkt i det lange løb. Selv dyre garanti uplifts mindskelse ikke helt af risiciene.

Den gode nyhed er, at specialiserede og meget fokuseret tredjeparts hardware vedligeholdelse løsninger er tilgængelige til at løse dette problem.

Din hardware vedligeholdelsesaftale kan skræddersyes til at opfylde dine særlige operationelle behov og risiko strategi. Udbetalt pÃ¥ mÃ¥nedsbasis, tilbyder de dig bedre cash flow og operationelle fleksibilitet–for omkring det samme som en producent garanti hævning.

Men vigtigst af alt, de kan reducere systemets nedetid af mange timer om Ã¥ret – du sparer mange tusinde i tabt produktivitet og indtægter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *