Real Estate markedsvilkår

Vintersæsonen giver real estate agent/mæglere mulighed for at læne sig tilbage og evaluere den foregående sæson-ja? Nej! Disse dage, er mulighed for at læne sig tilbage blot en drøm. Agenter og mæglere skal opbygge deres forretning med nye nicher på markedet for at holde styr på deres felt.
Ja, “boble” har brast. Brast i en fintunet hurtigt brændende motor, der er vokset til et nyt niveau af ekspertise og overskud!! Real estate marketing er skiftende, og den nyere, uerfarne, sultne agent/mægler er at finde en level playing field på den nye sti af fast ejendom.
For nylig, handelen er opmuntret af det faktum, at dette år unseasonably varmt temperaturer fundet i hele nationen brændstofpåfyldning ikke bare turisme. Den varme temperaturer tiltrækker klar og villige købere, matches med sælgere villig til at vende en fortjeneste. Bjergene i Colorado, strande i Californien, listen bliver ved og ved med hensyn til de traditionelle turistområder besøgt af potentielle ejendomsvirksomheden købere.
Sekundære Køb markeder har nået nye højder, som vores “baby boomer” befolkning går på Pension i de mest sunde og aktive pensionering demografiske dokumenteret. Folk står på ski, surfing, vandreture, cykling og feste i deres 70 ‘s og 80 ‘s som aldrig før. Dette demografiske har karakter af en ophøjet livsstil, højere købekraft og kyndige investeringserfaring. Bedst af alt, denne demografiske løbende beviser, at det ønsker at ejer fast ejendom.
Hvor salget sker udover de høj profilerede turiststeder? De sker overalt, hvor der er fritid. Fjeldhytter findes ikke blot i Colorado. Byer, byer og stater markedsføre sig selv baseret på cykelstier, den stadigt voksende “vin land”, varm luft ballon område, Spa hovedstæder og rolig hjem byer, der omfatter en café og avis. Disse er toppen af isbjerget “fritid” steder.
Hver klient på dette marked er på udkig efter noget bestemt og kræver en agent/mægler, der ikke kun kan forstå disse krav, men markedet for dem.
Som fast ejendom skrider frem i dette årti, er der mange ændringer at huske. Klienterne er mere uddannet i fast ejendom købsprocessen. De er mere udviklet i hjem forbedringsproces (tak reality TV). Agenter og mæglere skal løbende finde deres nicher i kunder og marked direkte til dem. Tjek www.realestateproguides.com for nyttige oplysninger. Den almindelige befolkning er segmenteret og opdelt i mindre bestemte livsstile og behov. For at give disse segmenter ejendomsvirksomheden, skal markedet vide at agent/mægler har specialiseret sig i deres specifikke behov.
Specialize, Specialize, Specialize er det nye mantra af real estate agent/broker i 2006.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *