Øjeblikkelig Rapport: Nøglen til salgssucces

Har du nogensinde mødt nogen med hvem du lige klikkede? Nogen der var så meget som du at du praktisk talt vidste, hvad han tænkte? Hvordan komfortable du føler med denne person? Du stole på ham? Chancer er at du har meget høj bølgelængde med denne person.
Rapport betyder harmoni mellem mennesker. Når mennesker deler rapport, taler de det samme sprog. Når folk ikke har rapport, er det som hvis en person taler græsk og anden personen taler kinesisk. Der er ingen fælles forståelse.
RAPPORT OG SÆLGER
Salg forskning har vist, at over 90% af salgsprocessen er baseret på at have en god bølgelængde med udsigten. Du kan have den bedste dækning for din klient og du kan repræsentere de mest velrenommerede selskaber, men hvis du ikke har rapport, din udsigt vil finde en grund til at købe fra en anden agent.
Vi udvikler normalt bølgelængde nemt med mennesker, der er ligesom os. Det er meget svært at forstå eller føle sig godt tilpas med folk, der ikke kan lide os. Vi opfatter dem som mærkeligt. Vi dømmer andre baseret på hvordan vi ser verden.
Vi skal få ham parat til at lytte til os, før vi kan prøve at snakke om hvordan vi kan opfylde vores udsigten behov. Vi gør dette ved at få ham til at stole på os–ved at udvikle rapport.
BYGNING RAPPORT
Hvordan udvikler vi rapport? De fleste uafhængige forsikring fagfolk indse, at rapport er en vigtig del af salgsprocessen, så de forsøger at udvikle bølgelængde med deres udsigter før du prøver at “sælge dem.” De forsøger at etablere en fælles bånd ved at engagere sig i Smalltalk. Desværre, kun 7% af de ord, vi bruger til at kommunikere igennem til andre. Men, 38% af vores tonalitet og 55% af vores fysiologi eller kropssprog er meddelt meget effektivt.
En af de mest kraftfulde måder vi kan udvikle rapport er gennem fysiologi. Der er en teknik kaldet spejling, som gør det muligt at udvikle rapport meget hurtigt. Hvad du skal gøre er spejl den anden persons fysiologi eller legeme bevægelser. Hvis personen, der læner sig tilbage i stolen, du læner dig tilbage. Hvis personen, der krydser hendes ben, krydser du dine ben. Hvis enkelt sidder fremad, sidder du frem. Dit mål er at få din udsigt til at føle sig godt tilpas med dig at være der, så hun vil være åben for hvad du har at sige.
Spejling er meget subtil. Vent nogle sekunder før flytte din krop til at matche din udsigt. -Filspejling er en kontinuerlig og væske behandle så din udsigt bevæger sig, du fortsætter med at ændre dine kropsbevægelser til at forblive i rapport. En lille advarsel – ikke efterligne. Hvis din udsigt ridser hendes næse, følger ikke eller hun kan indse hvad du gør og får meget fornærmet.
ØVELSE GØR SALG
Teknik til spejling tager praksis at lære effektivt. Prøv det på dine venner og familie, så det bliver en naturlig færdighed for dig at bruge. Når du bliver dygtige til at bruge denne teknik, vil din udsigt ikke indse, hvad du gør. Han vil kun føle meget komfortabel med dig, fordi du er så meget som ham.
Husk, at 90% af salgsprocessen er rapport. Bruge teknikken, instant rapport og se din afsluttende ratio soar!

4 Replies to “Øjeblikkelig Rapport: Nøglen til salgssucces”

  1. I’m just commenting to let you be aware of of the extraordinary discovery my cousin’s daughter enjoyed going through your site. She discovered lots of issues, most notably how it is like to have a very effective giving mindset to have many others just gain knowledge of certain extremely tough matters. You really did more than our desires. Many thanks for distributing the important, healthy, educational and as well as easy thoughts on the topic to Gloria.

  2. I happen to be writing to make you understand what a terrific experience our princess went through visiting yuor web blog. She realized such a lot of things, with the inclusion of what it is like to possess an incredible teaching style to make the others without hassle thoroughly grasp various tricky topics. You undoubtedly surpassed visitors’ expected results. Thanks for showing those warm and friendly, trustworthy, revealing not to mention unique tips on your topic to Sandra.

  3. I simply wanted to thank you so much once more. I do not know what I would’ve taken care of without these suggestions revealed by you over that subject. It was an absolute intimidating problem in my position, nevertheless taking a look at this specialized style you resolved the issue took me to leap with happiness. I will be happy for your service and then sincerely hope you realize what an amazing job you have been providing teaching some other people using your webblog. Most likely you haven’t got to know any of us.

  4. I simply needed to thank you so much once again. I am not sure the things that I would’ve made to happen without the type of secrets provided by you on such a question. It seemed to be a very frustrating issue in my opinion, however , observing the very specialised strategy you processed that made me to leap over gladness. I am just happy for this information and in addition pray you know what a great job you happen to be getting into teaching people thru your web page. More than likely you have never got to know any of us.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *